Benefiet Concert Voorhout

Benefietconcert voor slachtoffers in Oekraïne, Turkije en Syrië

Er is nogal wat aan de hand in de wereld: oorlog in Oekraïne, aardbevingen in Syrië en Turkije. Hierdoor raken miljoenen mensen ontheemd. Benefiet Concert Voorhout. Het kerkbestuur van de Bartholomeuskerk, Kaleb, de nieuwe dominee Hedda Klip, de Kleine Kerk en de Rotaryclub Voorhout hebben de handen ineengeslagen. Op vrijdag 21 april, vanaf 20:00 uur, wordt in de Bartholomeuskerk een benefietconcert gegeven om de slachtoffers te ondersteunen.

Kleintje Pils verrast de bezoekers met een klassiek programma en prachtige wereldhits. Tijdens dit ‘Prom Concert’ treden naast Kleintje Pils de beroemde trompettisten Arjan & Edith Post op. In plaats van het orkest zal een kathedraalorgel worden toegevoegd. Niemand minder dan de bekende André van Vliet zal op dit instrument nog nooit eerder gehoorde magistrale klanken in de Grote Kerk ten gehore brengen. Het fluitensemble van Margreet van Schie zal ook optreden. Zij gaven op 26 februari jl. voor een zeer enthousiast publiek een concert in de Kleine Kerk.

De initiatiefnemers hopen en rekenen erop dat de inwoners van Voorhout massaal naar dit benefietconcert zullen gaan. Dit is een eenmalige gelegenheid om Kleintje Pils klassieke muziek te horen spelen, kennis te maken met prachtige orkestrale muziek én tegelijkertijd het goede doel te steunen. Dankzij de inzet van de Stichting Vrienden van de Kleine Kerk en de Rotary Club Voorhout kosten de toegangskaartjes slechts 15 euro. Kinderen tot 15 jaar kunnen voor 10 euro naar binnen. Benefiet Concert Voorhout.

Van de opbrengsten van het evenement worden shelterboxen gekocht, zodat gezinnen weer een droog en veilig onderkomen hebben.

Tickets a EUR 15 (kinderen tot 15 jaar EUR 10,-): klik op de knop hieronder, ga naar Benefiet Concert Voorhout Tickets, vrij, 21 apr. 2023 om 20:00 | Eventbrite of scan QR-code hierboven. Tevens voorverkoop bij Primera in Voorhout.